EM och sol

Sitter och ser på EM i väntan på min egen träning. Så jäkla kul att det har börjat nu. Taskig tajming att det är gööörhett ute samtidigt. Vi for ner på stranden vid ett idag. Efter EM-sändningen. Vi tar nog ut lilla tv:n på altanen imorrn förmiddag, så att vi kan njuta av solen samtidigt =)
Skulle ha varit riktigt kul om man hade börjat i friidrott när man var mindre. Fatta va roligt det måste vara! Undrar vad man skulle hålla på med bara. Var ju hyfsat snabb när jag var liten, men det var väl alla. Sjukamparna har ju väldigt snygga kroppar. Kanske skulle ha satsat på det =P Aja, det går ju inte att göra så mycket åt det nu. Får satsa på min egen träning. Ganska kul att tävla med sig själv också och märka att man blir bättre och bättre. Tänkte satsa på 20x3 armhävningar ikväll, får se om jag klarar av det. Om jag vilar tillräckligt mellan ska det nog gå.

Träna mera!

Kommentarer
Postat av: JS

Inget är för sent! Hä ba kötta!

2006-08-07 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0