Haha! Tragiskt, eller magiskt?

Oh my god! Hade tråkigt så jag kollade igenom vår mp3-lista. Hittade nå gamla Bon Jovi-låtar. Shit! Den gamla rockballadsälskaren i mig kröp plötsligt fram. Pinsamt men sant. Ryser fortfarande när jag hör Thank you for loving me!
Kom på att jag har en Bon Jovi-skiva i hyllan. Den gick ganska varm i cd:n för några år sedan. Fyra år sedan kanske. Precis innan Erik var det nog om jag inte minns helt fel.

Ganska kul att man har skiftat så mycket i musiksmak under åren. Det va ju en Spice Girls och boyband-period på mellanstadiet. Sen var det ganska mycke rock och pop under högstadiet. Winnerbäck charmade mig nån gång i början av gymnasiet och gör det fortfarande. Red Hot Chili Peppers håller alltid. Nu på senaste tiden har det blivit mycket nytt och mycket bra. Thåström, Kristofer Åström, Britta Persson, Deportees för att nämna några. Det ska bli spännande att se vad man lyssnar på om typ 20 år.
Förstår mig inte på folk som inte gillar musik överhuvudtaget. Stackars, stackars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0