Konsertbrist

Förlåt Erik för att jag höll dig vaken igår kväll, men det var så kul att snacka! =)

Ingen träning idag. Låg i sängen och funderade vad jag skulle hitta på istället. Kom inte på så mycke. Hade en snabb tanke på att fara och hälsa på dagiset, men jag vet inte om de har öppnat än. De har haft sommarstängt. Kanske ska ringa och höra iaf. Det skulle vara så kul att träffa barnen igen. Jag saknar dem sååå! Och jag saknar personalen. De är bara så mysiga, de flesta iaf =P

Blir nog Diggeloo på fredag. Pappa frågade om jag vill hänga på. Om han betalar går jag gärna. Det var inga bra artister, men om man får i sig lite gött och dricka blir de säkert det. =P
Åh, det skulle vara hur göj som helst med nån riktigt bra konsert. Typ Kristofer Åström eller Winnerbäck eller Deportees. Har varit på alldeles för lite sånt i sommar.


Snygga dudes!

Erik
Kolla in snyggingen då. Ny jacka och allt =)

Martin Stenmarck
Jag vet, men jag kunde inte låta bli. =P

Tom
Och en till. Anledningen till att man ser på Smallville. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0