Längtan

Galet fint väder idag också. Härligt!
Har nyss skjutsat marre till en kompis. Ska nog fara ut och cykla snart och sen åker Ida och jag ner till stranden och badar. =)

Fan vad jag längtar till mycke nu. Jag längtar till nästa måndag(14:e) då jag åker ner till Erik och sen till Sthlm på kvällen. Längesen jag var där och det ska bli kul att se hur Johannes har det. Och sen på onsdagen åker Erik och jag till Turkiet. Ska blir sååå härligt! Massa sol och bad och god mat. Hoppas vi håller reda på allt och inte glömmer nått att ta med. Har en känsla av att det skulle kunna strula till sig, men vad gör det? Bara fler roliga minnen =)
Sen börjar ju skolan och det nya livet i Umeå. Längtar nog mest till Iksu och all tid jag kommer att spendera där. Bodyjam, fatta vad kul!!!
http://cms.lesmills.com/cms/files/lmb/Downloads/BODYJAMwebb.pdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0