Längtan

Fan vad jag skriver mycke idag. Inge vettigt heller. Men vad ska man göra då om man har tråkigt?

Nu är det ännu mer att längta till!
Längtar såklart till träningen imorrn. Alltid lika kul med fyspass, speciellt efter en träningslös dag. Sen längtar jag till fredag för då ska hela familjen på Arenan och käka lunch. Ska bli riktigt kul. Mamma hade varit där idag och sa att det var jättebra mat och jättefin resturang. Nån av brorsorna Sedin (hon kan inte se skillnad på dem, haha!) kom fram och hälsade på henne. (De hade visst fått tränat med Modo.) Lagomt stolt mamma blev då =) Vi bodde i samma hus som deras familj fram till att jag var typ fem år och så jobbar mamma med deras pappa. För några år sedan var vi på deras pappas 50-årskalas. Vi spelade kubb och jag råkade kasta en pinne på Henrik. Liiiite pinsamt! =D Det är den närmaste kontakt jag fått med kändisvärlden. Haha! Om man kan kalla de för kändisar? Joooo, det kan man! Om Erik och Johannes vet vilka det är så är de ju känd. Fast de kanske inte vet det... eller? ...ja, man kan ju bli lite osäker =P

Nä, nu väntar nog sängen... tror jag, fast klockan är ju bara 22.10.. Går nog ner och ser på tv en stund istället. Gnatt då!

Kommentarer
Postat av: Js

sedin?

2006-08-10 @ 07:24:59
Postat av: Erik

Jag vet ju vilka det är ;)

2006-08-10 @ 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0