Mina änglar

Åååh, var på dagis idag och hälsade på. Det var inte så många barn, typ 8 st. När jag kom gående mot grinden sprang Angelina förbi. Hon kollade jättemycket på mig och när hon såg att jag öppnade grinden sken hon upp och sprang mot mig. Hon är typ världens gulligaste unge. Hon fyller tre år samma dag som jag, 19 september, och har världens änglahår. Det är så kul för hon har blivit så duktig på att prata. När jag först började jobba där förstod man inte ett ord hon sa, nu förstår man nästan allt. Hon höll mig i handen hela tiden och skulle visa mig en massa. Jag fick kola och glass av henne i kiosken och så tänkte hon bjuda mig på mat, bestående av grus och lite gräs. =)
Hade mina sandaler på mig och det är lite paljetter och sånt på dem. Angelina såg dem och sa att de var såå fina. Hon skulle skaffa likadana när hon blev stor, sa hon. Hon fick prova dem och tyckte att de vara en aning stora. Jag sa att hon kunde få låna dem av mig när hon kunde ha dem. Det tyckte hon lät bra. =D
När jag skulle säga hejdå frågade nästan alla barnen om jag skulle komma tillbaka sen igen, men jag sa att det skulle jag inte. En pojke höll på att börja gråta typ. =( Men jag lovade att komma tillbaka och hälsa på. Kanske på vintern och då kunde vi åka pulka i backen. Då blev han glad igen. =) Längtar redan!

I love my children!

Kommentarer
Postat av: Erik

Naawww.. Jag ska också bjuda dig på gräs och grus nån dag =)

2006-08-03 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0