Mucho grande galet!

Snacka om att gårdagen blev betydligt mer händelserik än vad jag hade förväntat mig.
Var ju på Arenan och käkade lunch, efter det tog vi det bara lugnt. Jag var ute och cyklade på eftermiddan. Vi åt tacos och såg på em. Vid 20 for mamma iväg på Gräsmyr för att dansa och en stund senare ringer Erik. Han berättade att han var på väg till mig! WTF?!!! Jag tänkte att nu har det brunnit för honom. Har han blivit helt kockobahiiia i skallen eller?! =D Sen sa han att han tidigare under kvällen kommit på att han glömt passet uppe i Umeå. Det fanns ju inget annat att göra förutom att fara upp och hämta det. Han kom hit vid 21.30 och fick öppna sina presenter. Han blev mycket glad för dem =) Sen följde jag med honom upp till Umeå. In i lägenheten för att hämta passet och sen bar det av hemåt igen. Jag körde hem till oss så att han kunde vila lite. Men fy faan va trött jag var. Det var kanske lite farligt, men jag fick ju inte så mycke möte så. =P Ögonen kändes väldigt grusiga och skyltarna blev lite suddiga, men med hjälp av kall luft i bilen och lite hårdare musik höll jag mig vaken. När vi var framme hos oss åt vi lite mackor och sen for Erik iväg. Han kunde nämligen inte stanna för han började jobba 9.30 idag. Stackarn! Grejen var ju också den att han var ju ledig hela gårdagen och om han hade kommit på det här vid typ tio på morgonen hade allt blivit en aning lättare. Men men, man ska inte alltid ha tur. Jag är iaf glad över att få träffat honom tre dagar tidigare än bestämt. Nu känns måndagen helt plötsligt inte lika långt borta.

Idag blir det em och stan. Ska iväg och fixa det sista innan resan. Solkräm, bok och lite annat.
Tärnhuvud ikväll. Längtar! =D

Kommentarer
Postat av: Erik

Helt galet var det! Fanns ju som sagt inget att göra förutom att åka! =D Provisoriska pass är såå dyra! =/
Längtar tills jag får se dig igen, älskling!!!

2006-08-12 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0