Keep up the good work

Läst ut en bok på två dagar, nu väntar nästa. Och den ska helst vara genomplöjd innan nästa vecka, för då ska jag börja skriiiiiva. Suck suck suck fuck. Men men, det blir nog bra tillslut. Jobbigast att komma igång bara. Men sen får jag ju min belöning. Julafton! Ska bli riktigt skönt att få komma hem nån vecka och bara ta det lugnt. Åker på torsdag. Fredag hoppas jag att jag får träffa Maria och Mikaela. På lördag blir det nog pepparkaksbak och julgranspyntning (kanske bad i tunnan också).

Kom nyss hem från Iksu.
Marklyft - Kuuuuuul!!!
Good Mornings - Mindre kul
Step up - Balansen finns där nu iaf, ganska kul övning
Benspark - Döden!
Triceps push-downs - Ja, jävlar vad det bränner
Ryggresningar "rulla" - Ganska dryga faktiskt, svårt med tekniken

Nu ska jag käka lunch. Sen tänkte jag ta mig en promenad till Ica och handla lite käk till ikväll och resten av helgen. Ikväll blir det genomgång av boken jag läst samtidigt som jag ska tvätta. En hel jävla massa att tvätta. Låter väl som en underbar fredag, eller hur? mm, jo.. ja just det..

Imorrn får jag träffa pappa en snabbis. Wiiii!! Fika på stan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KÖTTA RÅ FÖ F-N! =DDD

2006-12-15 @ 15:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0