Action i Lunnedalen

Träningen gick bra ikväll. Småsyrrorna hängde på. Ja, eller Marre hängde på och Ida tog tid, när det behövdes, men annars var hon bara allmänt störig runt omkring oss. =) Love her!
Mycket mage var det på slutet. De sista fem sit-upsen kändes vill jag lova! Kände mig lite stel när jag stretchade efteråt, speciellt i vänster baksida lår. Helkonstigt. Har haft ont där sedan i måndags. Det gör liksom ont när jag sträcker och så, inte när jag tränar, som tur är. Aja, det är väl sånt som går över, som allt annat. Har insett att man får ta lite krämpor här och var när man tränar. Det hör liksom till.

Fasen va bra det är att inte ha nå grannar ändå. Man behöver inte bry sig om nån annan. Man kan vara ute och klippa gräset klockan 22.30 på en vardag (som pappa gjorde idag), man kan lyssna på musik hur högt och länge man vill. Vi skulle nog inte kunna ha tre katter heller. Då skulle alla grannar klaga på Svenne för att han är för bögig och Sessan för att hon är för smal och jamig och Sigrid för att hon bara är allmänt dum. Fan vilka roliga katter vi har! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0