Don´t kill it. Give it back.

Träningen gick bra i förmiddags. Skönt att det var sol. Stekte nån timme på altanen innan jag gick in och städade nedervåningen. Gick ganska smärtfritt, förutom att jag suger ganska totalt på att dammsuga. Hur svårt kan det vara liksom? Nä, Lisa hon bara trasslar in sig i sladden och fastnar med dammsugaren och beter sig väldigt konstigt. Förbannad blir jag också. Det ser förmodligen ganska kul ut.

Sessan kom hem idag vid middagstid. Hon hade varit borta sedan i fredags. Smal och jamig var hon, som vanligt. =)

Städade nyss klart mitt rum. Fick undan en massa skit från hyllorna, så nu ser det inte allt för hemskt ut. Jag undrar varför jag har ett litet bord med en massa ljus på som jag aldrig använder. Hmm.

Saknar the family nu. Ska bli så kul att fara och hämta dem imorrn, även om jag måste kliva upp i ottan. Ska bli skönt med lite liv i luckan. Är inte van med lugn och ro. Vill ha folk omkring mig. Nu i helgen blir det sju pers i Lunnedalen. Sweet! Det är så det ska va.
Fattar inte hur jag ska klara av att bo ensam i en liten lägenhet. Får bjuda hem folk ofta.



Tyckte att Northern Blues var den bästa skivan, men nu är jag kluven. Go, went, gone är helt underbar också. Poor Young Man's Heart är riktigt great! Både text och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0