Farmor och farfar

Haha! De är bara för roliga, farmor och farfar. Kom nyss därifrån. Fick jättegod mat, potatis och farmors underbara köttbullar, lyx. Åt mig mätt, plus lite till. Sedan fick jag tårta på det. Magen ryms inte i jeansen nu kan jag säga =)

Så jäkla kul att lyssna på dem när de pratar. Farfar hör dåligt och farmor börjar få lite dåligt minne. De pratar på om allt möjligt och har ofta olika åsikter om vad som hände, så det blir lite smågnabb, men det är bara kul.
Farfar berättade om när han jobbade som lastbilschaufför och körde ut salt till en massa byar. En väldigt varm dag stannade han på vägen och doppade sig i en iskall å. Men ren från saltet blev jag, sa han och skrattade. Egentligen är det inte så märkvärdigt det de berättar, men för de är det det och då blir det så mycke roligare att lyssna på.

Låg nere på stranden och solade hela förmiddagen. Riktigt najs. Tog mig ett dopp efter promenaden, men mer blev det inte. 19 grader är inte varmt. Låg och störde mig nå jävulskt på en kille som skratta så jäkla fult innan jag kom på att jag hade mp3-spelaren med mig. Full med Thåström och Åström, ljuvligt!

Grattis Stefan till SM brons och silver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0