Knas

Hände något konstigt idag. Undrar verkligen varför. Det skulle inte bli så, men det blev så ändå. Vet inte om jag ska vara orolig eller inte. Jag vet ju vad det kan bero på, men är inte säker. Dagen får väl utvisa antar jag. Knas, säger jag bara!

Ganska mycket som är knas med mig nu, tror jag. Förstår inte varför jag ska tänka så mycket. Det blir bara dummare och dummare ju mer jag tänker. Kan vara farligt det där. Hoppas allt blir bra. Skulle vara riktigt dumt om det inte blev det. Undra vad alla andra tänker, tänker de som jag? Förmodligen inte. Om det skulle vara så skulle det ju vara riktigt bra, men även riktigt dåligt. Jag får inte lockas att ryckas med ännu mer. Jag får tid att reda ut alla tankar i veckan när jag är ensam hemma. Antingen blir det bättre eller precis tvärtom.



Stupid knas!

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag undrar verkligen vad det är du tänker på?

2006-07-14 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0