Like a glove

Jaha, då var man ensam hemma i en vecka då. Ska bli spännande och se om jag klarar av det =) Hoppas det blir fint väder så jag kan fara ner på stranden och steka. Fast nån dag får det gärna vara dåligt, för jag måste ju hinna städa hela huset och sy en massa dukar och annat till stugan.

Har upptäckt nått underbart. Fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. Kristofer Åström. Oj, vad bra han är! Jag bara smälter mer och mer för varje ny låt jag lyssnar på. Så jäkla underbart! Shit, det är sällan jag gillar låtar vid första lyssningen, men nu, OJ! Rätt in i hjärtat. Får springa och leta skivor i veckan kanske, om jag har råd. Måste ha råd!

Klockan är mycket. För mycket. Borde sova nu. Känns som om jag väntar på nått, men vad?

Längtar Emelie. Fan, va vi ska snacka sönder oss. Längesedan.

Kommentarer
Postat av: JS

kolla Kristofer och Hidden Trucks priser på cdon. =)

2006-07-15 @ 03:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0