Lisa maler på

Sitter och funderar på om jag ska lägga mig, men jag känner mig absolut inte trött. Rastlös snarare. Har haft å göra hela dagen iaf. For in till stan efter lunch, köpte inget dock. Skönt att gå runt och strosa bara. Kollade på ett par skor på Stadium som jag verkligen gillade, men jag vet att jag inte alls ska lägga ut pengar på ett till par skor. Har alldeles för många redan. Men de var sååå snygga och sköna, jag har inte många sköna skor. Nä, jag ska inte köpa dem, om jag inte vinner eller får pengar från annat håll. =)
Sydde två kuddfodral till stugan när jag kom hem. Roligt att sy när resultatet blir bra. Sen var jag uppe i stugan nån timme och fixade lite snyggt. Skulle bums ha ett litet bord som var uppe på lagårdsvindn´, och fick lov att klättra och greja för att få tag på det. Det var kanske inte så jättesmart med tanke på att jag var ensam hemma och jag kunde nog ha fastnat. Det var lite trångt och bökigt, men det gick. =) Tog upp tv:n också. Det blir kanske inte nån bra bild, men men. Nu är det bara sängen som fattas och tre stolar som jag inte kommer åt pga. alla fönstren som är i vägen. Pappa får fixa när de kommer hem.
Åt samma middag som lunch. Ville inte spara tacopajen för länge. Då hade jag fått frysa in den, så jag åt upp det som va kvar idag.
Efter middan städade jag syrrans rum. Herregud! Det låg Barbies, hästar, gosedjur och tidningar över hela golvet. Hon har största rummet dessutom. Jag undrar verkligen hur Ida och hennes kompisar leker. Aja, det var färdigt på nån timma iaf. Skönt att det är gjort. Nu väntar bara resten av huset plus mitt rum. Och det ska göras imorrn. Hoppas det blir regn så jag kan vara inne hela dagen och städa. Eller förresten, mellan 11 och 12 får det gärna vara uppehåll, för då ska jag träna. =) Inge kul att hålla till inne.
Msn:ade ett tag efter städningen, sen diskade jag och sen såg jag på film på ettan. Så jäkla skönt att slippa reklampauserna. Skulle dock vara bra med en kisspaus nångång i mitten. =)

Nä, nu ska jag nog sova... eller? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0