Måndag

Fasen alltså. Jag kunde inte somna igår. Jag var hur trött som helst, men låg bara och vred mig. Klockan hann bli över tre iaf. Låg och tänkte på allt som ska göras idag och resten av veckan. Antar att jag längtade en del till idag.

Klev upp 09.35 och gjorde min gröt. Åt den och nu sitter jag här. Vid elva tänkte jag gå ut och träna. Sen mat och dusch innan det bär av till stan med Emelie, eller Ika (som i Ika i rutan) som jag skulle vilja kalla henne. =P Hon ska bleka håret och jag ska gå på bibblan och kolla om de har Yannick Tregaros bok Hopp& Kärlek. Efter stan ska vi fara och handla lite, så vi kan laga middag här hemma. Tacopaj blir det, den gamla eller en ny.

Nu ska Ika äntligen få åka min Batmobil, som dörrarna öppnas på om man trycker på knappen. HAHA! =D

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, batmobil my ass, eller hur? =D

Jobbigt att inte kunna somna =/ Jag vaknade av ditt sms igår halv ett ;) Men jag somnade på stört efter att jag läst det.

2006-07-17 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0