Mycket

Ojoj. Evighet sedan jag satt vid datorn. Eller snarare en vecka sedan. Fast jag ska vara ärlig och säga att jag har fuskat lite hos Johannes. Hmm. Drog?

En lång vecka har det varit. Det har hänt väldigt mycket, samtidigt som det inte har hänt något alls egentligen. Ska försöka ta mig igenom den låånga veckan...
Åkte ner till Sundsvall med syster på onsdag eftermiddag. Erik jobbar så Johannes hämtar upp oss på busstationen. Äter middag, slöar framför tv:n, lägger oss.
torsdag vid elva åker jag och Marre med Johannes och tränar på SAK. Riktigt kul att prova på lite maskiner och grejer, men jag tror att benböj med skivstång var roligast. Spiller lite Gainomax Recovery, smak choklad, på mig i bilen och får en fin fläck på sportbhn. Samma kväll går jag och Marre på Gatufesten. Jävligt segt var det fram till elva då Teddybears Sthlm körde igång. Jävlar vilket ös. Hoppade och skrek. Kände av förmiddagens träning i armarna vill jag lova. Mmmumma! =) Efter Teddybears såg vi Thåström, som var bra. Fick galet ont i huvudet så det förstörde ju kvällen något. Vi åkte hem vid ett och jag slockna direkt.
Kände mig lite spak på fredagmorgon, men efter ett dopp nere i Rännösjön var jag igång igen. Det är nått med hälsokällan i Rännö. På kvällen skjutsar Erik och Marie in mig till stan där jag träffar Maria, Ida, Lucas och Simon från Övik. Vi åker i en finfin hyrd Saab ner till Avesta för vår gemensamma kompis Josefines bröllop. Kuriosa: På rastplatsen i Tönnebro ser vi ingen mindre än Victoria Silverstedt. Hon var lång och passade inte in i miljön. Vi var framme i Avesta vid 24 och blev tilldelade våra sovplatser. Jag, Maria och Ida fick sova i en övernattningslägenhet ovanför kyrkan och killarna fick bo i lekrummet. En varm och sömnlösnatt var det.
lördag går vi på stan och kollar runt lite. Hittade otippat ett par jeans på Vero Moda. Endast 299,50 kr. Gött! Vid två åker vi ut till kyrkan där vigseln ägde rum. Jättefin kyrka mitt ute i ingenstans. Det var svårt att hitta till ingenstans kan jag säga. Vigseln var jättefin och brudparet var ännu finare!
Bröllopsfesten hölls en bit därifrån i ett församlingshem. Snacka om organiserad fest. Ojoj. 120 pers och inget problem med mat eller annat. Imponerande! Underhållningen var minst lika bra. Brudens bästa kompis heter Ida och var med i Fame factoryfinalen och brudgummens kompis bar namnet Johannes Kotschky, vinnare av Popstars -03. Musiken på scenen, som jag satt en meter ifrån, var alltså hur bra som helst. Och alla filmer om och med brudparet var hysteriskt roliga. Jag kan ju bara säga som så att ribban för bröllop jag kommer gå på i framtiden är satt väldigt högt. Helt underbar dag!
Söndagmorgon vid elva var det tänkt att vi skulle åka hem, men vi fick lite förhinder. Vi skulle ta oss ut ifrån den välfyllda parkeringen och det blev lite trångt. Lucas råkade backa in i en annan bil och repa den lite. Det blev en buckla och lite repor fram på vår Saab. Det tog lite tid att fylla i alla papper och så, men tillslut så var vi på väg hem iaf. Som tur va hade vi försäkring så det blev inte allt för dyrt. Vid halv fyra är jag hemma och väldigt trött.
Måndag går åt till att göra så lite som möjligt typ. Tränar på förmiddagen och ser på Smallville hos Johannes.
Tisdagen ser ungefär likadan ut. Springer på morgonen, går runt berget med Hannes och ser på tv resten av dagen, hos Hannes såklart =) Denna latdag får sin prick över i:et när Erik köper hem mat från Max.
På Eriks lediga dag, onsdag, for vi ut till Birsta en sväng. Köpte lite grejer på Boom och fikade inne i stan. På kvällen var vi på premiären av Pirates of the Carabbien. Död mans kista. Inte lika bra som ettan, men klart sevärd.
Så har vi då äntligen kommit fram till torsdag, idag alltså. Inget har hänt idag. Har packat, läst bok och tråkat. Fikade med Kicki innan bussen gick klockan 16. Läste hela vägen hem. Galet bra bok! Da Vinci koden. Läs den!

Nu väntar ett mål mat och sedan lite träning. Midnattsträning igen. Hoppas jag inte fnittrar sönder denna gång.

Nu har jag uppdaterat. Duger det Hannes? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0