New life

Ännu en natt har passerat. Sover egentligen för lite. Låg och läste en massa broshyrer och grejer från Umeå universitet igår, så det blev ganska sent. Ska försöka komma i säng vid tolv idag.

Kom ju in på Sociologiprogrammet iaf. Känns kul, men samtidigt blir man ju lite nervös. Det är ju nu allt börjar. Man ska skaffa boende, studiemedel, böcker och nya kompisar. Man undrar ju liksom hur det kommer att bli. Kommer jag att klara av att börja plugga, eller kommer jag att lessna alldeles för fort. Jag vet ju inte om jag kommer att trivas på programmet heller. Men en sak vet jag säkert. Jag ska börja träna på IKSU, det ska bli riktigt riktigt kul!
Det kommer nog att bli bra allt det där. Ska bli kul att starta ett helt nytt liv i en ny stad. Skönt att ha Erik med iaf. Spännande och bo i samma stad för första gången =)

Ska snart ut och cykla, sen tar jag nog bilen ner till stranden, om inte molnen kommer allt för nära. Ska förståss äta resterna från igår först. Uppvärmd tacopaj är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0