Nothing Wants You Back

Kom nyss hem från stan. Hade inget att göra så jag åkte in med pappa. Köpte inget. Kollade efter lite träningskläder, men hittade inget bra. Tänkte önska mig nått sånt i present istället.
Skulle gå ner till Intersport från Gallerian, vilket är kanske 100 meter och det ösregnade verkligen. Stora regndroppar och jag blev riktigt blöt. Sen stod jag utanför Intersport och väntade på pappa. Då kom tre solbrända tanter med varsin cigg och omringade mig. Jag flyttade mig lite diskret bortåt, men röken fick mig ändå att hosta till. Fy fan vad det luktade! De tittade lite konstigt på mig...
Sen berättade pappa att det var en gubbe inne på Hemköp som hade skete på sig. Han hade tyckt att det luktade lite illa och när han hamnade bakom gubben i kön såg han varför. Snabbt ut! Han glömde köpa lingonsylt. Haha! Det är sådana saker som förgyller min dag. =D


If you want nothing, then nothing wants you back
If you want nothing, then nothing wants you back
Never say that we lost, we just haven't won yet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0