Stugfix

Upp och ner, fram och tillbaka har jag gått de senaste timmarna. Upp med dammsugaren till stugan, ner med verktyg och grejer, upp igen med skurgrejerna osv... Det blir nog bra där uppe. Så jäkla mysigt att vara där inne. Och på fredag ska vi hämta sängen (en ny 120) som ska vara där. Fatta vad lyxigt Hannes kommer att få det i helgen. Han får liksom premiärsova =)

Längtar till helgen när Erik och Hannes kommer. Ska bli kul att hitta på lite olika saker. Måste ju visa upp öviks bästa sidor. Finns mååånga! =) Jag undrar dock hur det blir med vildmarksbadet. Just nu läcker tunnan som ett jävla durkslag. Vi har inte badat där på ett bra tag och vattnet har bara gått upp till hälften av tunnan ungefär, så trät ovanför har typ torkat ihop. Fyller dock på med vatten några timmar om dagen nu i veckan. Man vill ju inte precis sitta med vattnet till midjan.

Jag tror jag håller på att bli förkyld =/ Blev väldigt snuvig när jag cyklade idag, vilket jag inte alls brukar bli. Dessutom har jag mer träningsvärk i dag än vanligt. Har inte gjort något annorlunda motför de andra gångerna, tror jag. Mer ont i kroppen än vanligt, men jag kanske bara inbillar mig. Känner efter lite för mycke. Jaja, det återstår ju att se.

Måste fundera ut nått att äta. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0