Knäont och prisfel

Skön träning idag. Detta pass är lugnt roligast! (Armhävningar - Utfall bakåt - Step ups - Enbensböj - Utfallsgång - Bålpress - Hunden) Jobbigare idag än annars, men det berodde nog bara på värmen. Klockan är 20.50 och det är fortfarande dövarmt ute. Sommar sommar! Ont i knät gör det idag också. Trist, men det ordnar sig nog som man brukar säga.

Var ju på stan idag. Köpte ett linne, ett par "träningsbyxor", en sjal av nått slag och en vit stickad tröja. Lite basgrejer bara.
Fick nog några att skratta idag i alla fall. Tog på mig mitt nya linne när jag skulle på lillsyrrans fotbollsmatch. Självklart glömde jag ta bort prislappen, så det såg nog ganska kul ut. Pappa sa åt mig att den va kvar när vi var och handlade efter matchen. "Den har nog suttit där hela tiden," säger han och skrattar. Min familj har en förmåga att låta bli att säga till när man har typ nått mellan tänderna, eller annat som inte ska vara där det är, bara för att jävlas. Ska nog börja göra så jag med, inte säga till alltså. Det är ganska kul.

Nu väntar jag bara på att jag ska orka gå ner och tona håret (nej, jag färgar inte mitt hår igen, det tål typ inte det). Det blir lite mörkare än vanligt, hoppas jag. Kanske har köpt för ljus färg, men jag vill ju inte ha svart.

Vi fick biljetterna till Alanya idag =D "Bara" 48 dagar kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0