02.00

Mm, det blev sent igår. Men det va såå kul att snacka. Får liksom aldrig nog.
Var ju väldigt trött imorse, men jag har ingen skola idag så jag låg kvar ett tag och drog mig. Skönt.

Ska nog dra till skolan och plugga snart. Men det ösregnar ute och man blir så jäkla blöt. Jag såg ut som en dränkt katt igår när jag kom till skolan. Nån undrade om jag kom direkt utifrån duschen. Nae, jag gjorde int de.

Hmm.. Snart bär det av till Stockholm också då. Fan va tiden har gått fort. Ska bli kul att hälsa på Hannes. Äta, träna, shoppa, äta och äta lite till. Mm, så kommer det nog se ut. Najs som fan.

Måste ju komma på vad jag ska köpa för julklappar också. Får fundera på flyget ner. Kul att flyga. Hoppas det inte är sånt här väder bara.

Nä, nu måste jag verkligen sticka iväg om jag ska få nått gjort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0