Glad

Är så glad idag av nån underlig anledning. Och gladare blev jag nyss när jag läste ett mail från en kompis. Det var en lista med en massa bra och roliga saker som man stöter på i vardagen. Satt och log för mig själv hela tiden. Det finns sannerligen mycket att glädjas åt här i livet, trots att det inte alltid känns så. Usch, va töntigt det där blev då. Men men, sant är det iaf.

Kom nyss hem från träning. Kallt som sjutton ute. Men det är strålande sol och det är ju alltid mysigt. Anja Pärsson var på gymet idag. Ingen aning varför hon va det, men Erik hade ju sett henne på Clas Ohlssons i veckan också. Kanske bor här tillfälligt eller nått. Ingen aning. Jäklar vilka lår hon har. Typ tredubbla mina. Gick för övrigt bra att träna idag. Märker att övningarna blir lättare och lättare. Tekniken sitter ju där så då är det ju bara att kötta på liksom. Kändes gött i rumpan efter Good Mornings iaf. =)

Nu ska jag få i mig nått i magen. Sen blir det nog städning tror jag.. och en hel del läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0