Grattis

Ja, grattis pappa på födelsedagen. Var så duktig och köpte ett kort och allt, men jag fick självklart inte iväg det igår. Så han får det på måndag. Men jag ringde iaf och grattade honom nu när jag vaknade. Han hade visst fått en mössa, märket Lindberg. Fräsigt värre. Han funderade på hur han skulle få upp tårtan till mig, men vi kom överens om att han skulle skicka upp min mp3 istället. Tårtan klarar jag mig faktiskt utan. Jag äter så mycke sötsaker åndåså. Ingen skola idag. Skönt. Fast jag ska ju ner och få reda på tentaresultatet. Inställd på omtenta. Så blir det nog.

Nä, nu ska jag fixa mig lite gröt, eller mycket snarare. Fan, jag är ju hungrig mest hela tiden har jag kommit fram till. Tycker jag äter mycke, men jag borde nog få i mig ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0