medlem nr 2

Gott med blodpudding.
Nu har jag snackat med studievägledaren iaf. Det kändes bra. Hon sa att jag skulle titta lite på vad för kurs jag skulle kunna tänka mig läsa till våren. Så nu har jag lite att göra med andra ord.
Handlade idag också. Självklart glömde jag köpa hamburgerbröden, även fast jag hade skrivit upp det på lappen. Suck. Sen glömmer jag ju alltid kassarna också, så jag får stoppa ner allt i ryggsäcken. Den blir väääldigt tung. Jag ser typ ut som de där med stora ryggsäckar i den där reklamen. Åh, men grattis Lisa. Vilken underbart bra beskrivning. Undra hur många som fattade. Jag såg nog jäkligt dum ut iaf.
Fick en glad överraskning på posten när jag kom hem. Den t-shirten har jag väntat på hela veckan. Ända sedan jag gick med i Jockes "Jag hatar Jesper"-kampanj. Ska ha den när jag åker ner till Sundsvall nästa gång. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0