ner och upp

mm.. huvva, vilka humörsvängningar jag har råkat ut för idag. Läskigt.
På förmiddagen var jag riktigt jävla putt. På allt och alla. Jag blev riktigt rädd för mig själv. Men efter att jag fått i mig lunch blev det bättre och jag kunde gå igenom en gammal tenta innan jag for in till stan för att handla. Hittade ett par grymt snygga jeans. De jag provade i Sthlm, men som inte fanns i storlek. Självklart fanns rätt storlek här uppe i Ume. De satt så jävla bra. De är nog sydda efter mina ben. Jepp, så är det. 500 spänn. Ingenting för ett par jeans ju. Köpte en svart skjorta och lite hårgrejer också. Lycklig var jag iaf när jag stod där i provrummet. Ville inte ta av mig jeansen. Fånigt, jag vet. =)
Sen handlade jag lite nödvändigheter på Hemköp. Sen när jag stod och tog ut pengar kom hon som skrivit "Självkänsla nu", Mia Törnblom heter hon väl, och frågade mig om vägen till Hemköp.

Fan, jag har shoppat mer och träffat fler kändisar här i Ume än i Sthlm. Lite tragikomiskt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0