pluggponny

Upp och ner, ner och upp.. Ja, så har mitt humör sett ut de senaste dagarna. I förrgår kväll var det väldigt tungt och jobbigt, men igår var en jättekul dag. Hade föreläsning i tre timmar i streck. Det skulle kunna ha varit väldigt trist, men det var det inte. Satt och fnittrade och fjantade på med Loba och Andreas. Fan va kul vi hade, åt ingenting. Det var nog ett antal som störde sig lite på oss, men vafan? Ibland måste man ju få flippa ut också. Vi hade jäkligt kul åt lärarens ordval. Han svor typ hela tiden och drog till med ett "shaky shaky" ibland också. Haha! Ja, Loba, du bör nog satsa på Big Brother istället. Ett boobjob och lite mer slingor och du är med. =P Vi fick tillbaka tentan igår också. Jag räknade ihop poängen och det stämde, jag hade 21 poäng. Pjuh! Var lite orolig att de räknat fel faktiskt. Kändes ganska gött att höra att de tjejer som pluggat arslet av sig bara hade fått två poäng mer än mig, som knappt pluggat nått alls typ. Pluggponny, jepp, that's me.

Idag blir det mycke läsning. Har inga lektioner. Imorrn ska jag träna med Kristoffer på förmiddagen och sen träffa Loba på eftermiddagen och gå igenom seminariefrågorna till på torsdag. Sen ska jag packa och tvätta på kvällen. På torsdag har jag seminarium från 9.15 till 12. 12.30 går bussen ner till Sundsvall och Jocke. Fasen va kul vi ska ha! Längtar som en tok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0