Twisted sisters

Somnade direkt igår. Skönt, fast det blev ju sent ändå. Trött i morse. Tråkigt och onödigt långt seminarium från 9.15 till 12. Men direkt efter fick jag gå och möta mina systrar som kom med bussen. Det var mycket trevligt. Längesen jag träffade dem ju. Vi gick hem i kylan (höll på att frysa tummen av mig) och käkade en smaklös korvstroganoff a la Lisa. Sen drog vi in till stan och letade en massa kläder åt Ida. Fikade dyrt och tog sedan bussen ut till Teg för att hälsa på kusin Ulrika och hennes familj. God middag, köttgryta och ris. Sen blev det en hel del snack och jag fick hålla i en snorig och busig Kalle, 8 månader. Underbart med barn! Svea, snart 4, var det också kul att träffa. Hon har blivit duktig på att prata. Fan, saknar att umgås med barn. Fast Ulrika antydde att hon kan ju behöva barnvakt lite nu och då. Jippi!!! =)
Efter en god fruktsallad blev det lite tv och en förlorad Modomatch (suck). Sen försökte Ida lära Stefan drilla, med stickor... Det gick sådär, haha! Sen vid halv tio blev vi bjuden på kvällsmacka. Mysigt. Blev hemskjutsad av Ulrika. Fan, det va längesen jag åkte bil. Och i helgen ska jag köra. Farligt farligt!

Imorrn åker vi hem alltså. Jag ska träna på förmiddan och systrarna ska in till stan. Klockan 14 går bussen hem till kära Övik. En trevlig helg, med rundtur och hockey, väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0