weekend på södermalm

Tillbaka i lyan efter fyra helt underbara dagar i Sundsvall. Haha! Jag trodde aldrig att jag skulle sätta orden "underbar" och "Sundsvall" i en och samma mening nån gång. Men nu gör jag det, för jag gillar helt plötsligt staden. Och då är det faktiskt inte den nyaöppnade gallerian som lockar, utan en viss person med namn Joakim. Vi har haft riktigt kul i helgen. Längesen jag skrattade så mycket. Vi fick bo hos hans syrra på södermalm, så vi hade nära till stan. =) I torsdags när jag kom så hann vi inte med så mycket. Gick på stan en sväng och käkade middag på Åhlens café. Fy fan vilken äcklig paj! Jäkla ägg-gegga. Jocke fick ledigt på fredagen, så vi tog sovmorron. Skönt! Efter den sena frukosten tog vi lill-golfen ner till Ego för att träna lite. Fint gym faktiskt, men inget slår Iksu. =) Middag blev min välkända tacopaj. Den gick hem även hos Jocken. Resten av kvällen bestod av godis och mys i soffan framför Idol. På lördag var det Jockes tur att laga middag. Det blev en rysligt god kycklingrätt. På kvällen var vi på bio och såg Borat. Helt jävla sjuk film. Men den va sjukt rolig. Jag skrattade mig igenom hela. Kramp i magen typ.
På söndag var det fint väder, sol och blå himmel. Vi tog en promenad ner till stan. Köpte lite kläder på Cubus. Gallerian blev väldigt fin faktiskt. Sen bar det av ut till bekanta Matfors för middag med familjen Norberg. Riktigt gott och riktigt trevligt. Rolig familj det där. Fick dessutom se väldigt fina konstverk gjorda av dagis-Jocke. Haha! Och så fick jag prova modotröjan som han designat. Orginalet! Coolt!
Tidig morgon imorse. Usch! Hungrig och trött. Jag var inte på allerten då kan jag säga. Huvva! Sju klev vi upp och var inne i stan vid halv nio. Jocke och hans jobbarkompisar skulle på nått möte, men de hade visst tagit fel på dag. Haha! Klantigt. Så vi for ut till Klökan 8 och satt och glodde på Jockes dator fram till lunch. 14.10 gick min buss hem. Usch. Det var jobbigt att säga hej då. Om tio dagar ses vi igen. Tio jävligt långa dagar...

Feels like I´ve known you forever


Träffade pappa en snabbis på busstationen i Övik. Jag fick en kylbag med köttfärs, pölsa, potatis och hembakta bullar. Guld! Ska nog gå och ta mig en bulle nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Puss

2006-11-20 @ 22:35:49
Postat av: JS

Hello my name are Borat! *hånglar* and this is my sister. 4th best prostitute in whole Kazakstan

2006-11-21 @ 07:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0