burr

Jahapp, då har den här dagen kommit halvvägs då...
Har hunnit med att plugga en del. Sjukt vad mycket det är vi ska kunna!
Kom nyss hem från ica. Men jag höll inte på att komma iväg till en början. Låset på cykeln hade nämligen frusit. Fick liksom inte in nyckel. Efter lite lirkande och blåsande gick det dock tillslut. Men huvva va kallt det var att cykla. Det kan inte ha varit många plusgrader. Jag var ohyggligt nära att fysa bort. Ja, det är sant. Jag lovar! Aja, fick iaf med mig det viktigaste från affärn. Mjölk, fil, morötter (såklart), bröd och så fyllde jag på mitt gainomaxförråd =)
.
Pengar imorrn. Ganska gött. Kanske ska ta och försöka finna mig ett par fina vinterskor. Snart är det långkalsonger som gäller också kände jag idag. Fast det är inge kul att ha långkalsonger under jeans, speciellt inte nu när alla har blivit så jäkla tajt. Får väl köra på den kyliga varianten ett tag till tror jag.

Sluttjötat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0