freakish

Oh my! Det typ flimmrar framför ögonen på mig. Vet inte varför, men jag antar att det kan vara för att jag nyss kom hem från skolan och det är sjukt kallt ute och det gör sig inte bra ihop med att man ska cykla och bli anfådd. Hela bröstkorgen blir alldeles kall. Hua. Det är synd om Lisa nu. Vill bara krypa ner under en varm filt med en kopp varm oboy och kanske nått trevligt sällskap. Men icke. Måste laga mat nu snart, sen ska jag bege mig till Ica för att handla. Längtar INTE!

Träningen gick bra idag. Det enda jag hela tiden får problem med är smärtan i höftböjaren. Ont som fasen när jag kör benböjen, men det går ju. Antar att det är ovanan som gör sitt. Inte van med så stor belastning.

Nytt moment idag på skolan. Metod och nånting hette det. Trist som fan och läraren såg lite freakish ut. En utsökt blandning av Ringaren i Notre Dame och Frankenstein. Fast han verkade hyffsat schysst ändå. Jobbigt med tre timmars lång föreläsning. Speciellt när man har ont i magen sista timmen.

För att svara på den anonymes fråga i föregående inlägg: Jag läser Sociologiprogrammet, med funderingar på att byta till Idrottsvetenskapliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0