jeans vs sunk

Nyss hemkommen från skolan. Skönt, och förmodligen ganska nyttigt, att komma ut bland folk. Man blir så lat och avtrubbad när man bara sitter hemma hela dagarna. Kände mig snabbt fit for fight efter att jag dragit på mig jeansen och kladdat på lite smink. Hittade ett snyggt skärp i garderoben som jag aldrig använt till de här jeansen, och det gjorde ju såklart min dag. Nää, inte riktigt så tragisk är jag =P

Sol ute idag. Skönt. Man blir liksom på bättre humör, även fast man inte är ute och njuter av den. Fast nu har den ju nästan gått ner, så jag kan sitta här och nörda med gott samvete =)

Nä, man kanske ska kasta av sig jeansen och återgå till sunkstilen. Ja, så får det nog bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0