Lugnt

Jäkligt lugn eftermiddag. Inte gjort nått egentligen.
Det blev inte blodpudding till lunch iaf. Den hade redan blivit dålig, så det blev pyttipanna istället. Utan stekt ägg den här gången, men jag hade iaf rödbetor så det gick för sig.

Fick sån jäkla lust att vara på Iksu nu. Alla dumma tankar och funderingar försvinner liksom så fort man kliver in genom entrén. Men det blir ingen träning förrän på torsdag och jag tror inte min förkylning mår så bra av nått annat heller. Nog för att det har varit ganska trist idag, så har det nog varit nyttigt att ta det lugnt. Det är så jäkla mycke nu så jag behöver vila från allt ett tag.

Hockey ikväll. Där har vi också en grej som skapar feel good känslor. Så fort man kliver in på Kempis, eller nu Swedbank, försvinner allt annat. Samma effekt som träningen. Man får utlopp för mycke känslor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig om träning och hockeyn. Pappa har köpt en sittplats till mig till matchen på lördag mot HV71, älskar honom :)

2006-10-11 @ 08:27:59
Postat av: Anonym

Det var jag, Marie som skrev det. Det kanske du förstod :)

2006-10-11 @ 08:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0