mail och koder

Fredag. Regn.

Fan, jag kunde inte somna igår heller. Fattar inte vad det är med mig. Skärpning snarast!
Somnade kanske halv3 och klev upp 7 för att tvätta. Det gick bra att tvätta. Inga missfärgningar eller krympningar. =) Fram till tolv har jag sprungit upp och ner med tvätt, legat i sängen och lyssnat på musik och kikat lite på tv. Ingen höjdarförmiddag med andra ord, men men.. Omelett till lunch + två morötter. Sen satte jag mig på cykeln och rullade ner till skolan, i regnet. =/ Inga lektioner idag, men vi måste skriva ut lite seminariefrågor och grejer till på måndag. Jävligt störigt att de inte kan dela ut frågorna på lektionerna. Alla har ju inte möjlighet att skriva ut hemma liksom.

Lugnt ikväll. Ska nog bara se på tv och plocka undan lite på rummet kanske. Främmande imorrn. Mamma och Marre kommer vid 10. Ska bli riktigt skoj! Stan och Maxi på dagen och bio på kvällen. "Offside" ska ses. Mamma åker hem efter bion, men marre sover över. Mysigt värre! Vi ska fixa lite grönsaksdip och godis.

Ååh, längtar till min dator kommer. Får avin idag eller på måndag. Förmodligen på måndag. Sen vet jag ju inte när jag kan fixa internet. Hoppas det inte tar allt för lång tid bara.

Ingen träning idag. Känns konstigt, men kroppen behöver vilan. Förkylningen och knät måste få återhämta sig lite. Blir en lugn träningsvecka nästa vecka också. Inga danspass, bara styrka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0