Sova

Ojojoj, vilken underbar natt. Har inte vaknat en enda gång och jag somnade så fort jag släckte lampan igår. Så jäkla skönt. Det var längesedan jag sov en hel natt utan störmoment. Och när jag drar upp persiennerna nu på morgon ser jag en klarblå himmel för första gången på typ två veckor. Fatta vad glad man kan bli av små saker. Visst, det lär va jäkligt kallt ute idag, med tanke på att det inte är nå moln, men det är det lugnt värt. Jag har hellre kyla och sol än moln och pissvarm luft.

Idag blir det nog läsning för hela slanten. Skulle väl egentligen ha läst lite igår också, men jag ides inte. Vi börjar inte förrän 13.15 idag så jag har ju tid på mig. Fan, vill vara ute i solen och göra nått. Tänk att få ta på sig långkalsonger, mjukisbyxor, en varm jacka och mössan och gå ut i skogen. Mmm, det luktar sååå gott! Fast idag har jag tyvärr int tid med sånt. Det får bli en annan gång. Kanske på torsdag när jag åker hem till Lunnedalen. Om det är fint väder då vill säga..

Marre - Fan, jag vill också gå på hockey. Får tigga till mig en biljett av honom till nån annan lördag. =P

Nu är det gröt som gäller. Ska sitta och titta ut på min björk som är precis utanför fönstret. Den lyser upp så fint av solen.

---

Här är min dator förresten. Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0