suck

Men seriöst. Nu får det ju vara nog. Jag måste ju få sova på nätterna. Trodde att jag skulle somna direkt igår. Var så nära död man kan komma. Men icke. Självklart låg jag och vred mig i typ två timmar. Jag kom på att varje gång jag har någon som sover här kan jag också sova. När Marre va här kunde jag det och när Emelie va här. Jag få se till att bjuda hit folk lite oftare, så att jag kan sova.

Nu sitter jag och käkar gröt. Sista gröten. Måste handla idag. Känns lite drygt, men jag måste ju... Måste hämta ut biljetterna till hockeyn också.

Träning snart. Lite ont i magen, så vi får se hur det går. Sen börjar skolan 13.15. Nytt moment. Verkar inte överdrivet kul, men det ska nog bli bra.

Kommentarer
Postat av: ?

Vad pluggar du till?

2006-10-30 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0