Troney main

Ja, då var den här helgen passerad. Fort gick det.

Kom ner till sundsvall vid 14 på fredagen. Upphämtad av Johannes. Vi hälsade på syrran en sväng innan vi åkte till Rännö. En kik på knät. Menisken, förmodligen...
God middag med familjen Karlsson på kvällen. Så kul att träffa de igen! Blev inte alls sådär konstigt som jag trodde att det skulle bli. Skönt!

In till stan på lördag förmiddag. Johannes tävling. Intressant att se tyngdlyftning live för första gången. Inte så livat kanske, men det var skoj att se Johannes in action. Pers i stöt. Gratulerar!
Sen var det min tur att svettas. Maxtest direkt efter tävlingen. Det va kul. Tror att det gick hyffsat bra iaf. Ska bli riktigt skoj att köra igång med ett nytt träningsprogram. Även om det sägs bli jävligt tungt.
Middag hos Birgitta. Maffigare hamburgare har jag nog aldrig tidigare skådat, men gött va det.
Efter den otroligt mättande middagen åkte vi till Stefans lya. Riktigt mysigt och fint. Gigantisk balkong! Vi hade trevligt där. Halvsåg på en mindre bra film, men varvade med riktigt bra musik. Rudebox!
Vid elva drog vi ner till stan och mötte upp Johannes och några andra. Efter lite strul kom vi in på ett trevligt ställe iaf. Där blev vi till två ungefär. Jag fick till min stora förtjusning snacka Modo hela kvällen i princip. Det var längesedan jag träffade en riktig Modoit. Trevligt som fasen. Han var visst väldigt förvånad över att jag var så insatt. Fick förklara x antal gånger om stämningen och jublet när Karol Krizan presenterades på första träningen i Swedbank arena. Haha!
I säng var jag vid tre.

Trööött i morse. Ont i kroppen. Träningsvärk.
En snabbis ut till Matfors för att säga hej då till Tommy och Kicki.
Tv, vårrullar och sedan promenad ner till busstationen.
Fyra timmars bussresa. Inte hysteriskt roligt. Läste hela vägen, men jag skulle ha avlidit utan musiken.

Nu var man hemma alltså. Ska ta mig nått att käka. Om det finns nått. Måste handla imorrn.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Mack så tycket själv! Kul att ni förärade lägenheten med ett besök! :)

2006-10-16 @ 10:20:24
URL: http://stefant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0