Trött

På skolan... Väntar på att en lång och trist föreläsning ska börja. Suck!

Somnade typ aldrig igår. Låg och svettades och frös om vartannat. Tänkte en massa på träning och skola och mer träning och mitt knä. Tillslut somnade jag och då drömde jag lite dumt. Dumt, men najs...

Tränade idag. Shit va slut jag var. Orkade typ ingenting. Körde benböj istället för utfall - bättre för knät. Men fan vad de tog. Känner att det är nått på gång i kroppen. Ont i halsen. =/ Skippar träningen imorrn och tar det lugnt med mamma och marre i helgen, då ska det nog ordna upp sig. Längtar lite till maxtestet nästa lördag, men det känns ju samtidigt nervigt. Vet ju liksom inte hur det kommer att gå till. Men men, det blir nog bra. Hoppas jag är pigg och kry tills dess iaf.

Hem och läsa och lyssna på hockeyn sen. Första tvättningen imorgon bitti. Spännande. Har faktiskt aldrig tvättat förut, pinsamt nog. Men det ska nog gå bra. Får väl ringa mamma om det krånglar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0