Wonderful

Mm, det blev lite sent igår. Fastnade framför datorn och sen hade jag ju kvar att läsa också. Släckte lampan och slocknade typ 2. Inte bra. Men jag vaknade ändå innan klockan ringde imorse. Klev upp 9. Gröt och lite plock på rummet. Det ser btw ut som ett mindre bombnedslag här.

Cyklade iväg till skolan för att skriva ut mitt nya träningsprogram. Yey! Tyckte det såg jävligt tufft ut. Det där blir nog för mycket för lilla Lisa, tänkte jag. Tog mig till Iksu iaf och till min förvåning så gick det faktiskt riktigt bra. Inte alls så jättejobbigt som jag trodde att det skulle bli. Benböjen var jobbiga, men jag klarade dem och det var inte sådär jobbigt att jag inte hade orkat fler. Bencurl däremot. Shit! Klarade absolut inte alla reps, ingen krut i benen alls på slutet, men jag försökte iaf. Det blir väl bättre sen. Det är ju det som är kul. Att se att man blir starkare och orkar mer. Aja, det gick iaf bättre än vad jag trott och nu längtar jag som fasen till nästa pass. Marklyft, hehe!

Nu ska jag duscha och sen käka lunch. Seminarium klockan 14.15. Sen hem. Käka middag. Buss till Coop för storhandling. Ingen mjölk. Inget bröd.
 

Uppdatering
Såg igår att jag hade nå smuts på axeln. Försökte ta bort det men märkte då att det inte alls var smuts. Det var ett fett jävla blåmärke. Från skivstången. Haha!
Kände förresten inget i knät när jag tränade idag. Och jag känner fortfarande inget. Gut gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0