Wonderwall

Ligger i sängen och lyssnar på hockey. Helt slut i huvet. Orkar inte tänka på nått. Väntar med att gå igenom dagens föreläsning till imorrn. Är ju "ledig" två dagar nu. Dock en hel del att läsa. Ska på stan imorrn och fixa böcker och annat nödvändigt. Orkade inte gå och handla idag. Får klara mig på fil och mackor imorrn bitti. Har tvätt imorrn också. 7-12. Usch! Men skönt att få det bortgjort. Måste städa rummet på onsdag också, främmande på torsdag. Ska bli kul att ha syrrorna här en natt. Sen blir det ju kul med middag hos kusin Ulrika och hennes man och två barn på torsdag också. Längesen man träffade dem. Kalle har nog blivit ganska stor nu. Svea också för den delen.

Shit asså. Börjar känna av sömnbristen nu. Fick ett mindre utbrott tidigare idag. Svor och hade mig i köket. Hungrig och trött. Då blir Lisa kinkig. Tur att jag var själv. Skulle inte varit så kul om nån va här. Inte kul när Lisa är på krigsstigen. Då får man passa sig. Det är tur att det inte händer så ofta, och att det oftast går över när jag fått mat i magen.


And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would  like to say to you
But I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0