20 år!

20 år idag. Tänka sig. Nu är man alltså stor, eller? Naae... Inte riktigt än, men tonåren har man lämnat bakom sig i alla fall.

Ååh, kom nyss hem från skolan och hade fått en hel del brev. Ett från Bostaden, tråk. Sen fick jag ett jättelångt och roligt från Maria i Luleå. Fasen va länge sedan det var vi träffades. I början av juli typ. Galet! Fick ett kort av mamma och pappa och ett av Marre, som hade stoppat med lite godis =)
Usch, vet inte vad som flög i mig, men jag satt och storbölade här ett tag. De skriver så fint alla. Konstigt att tänka att det är mig de skriver om.

Nu ska jag snart äta lunch, sen tänkte jag ta bussen ner till stan. Det blir mitt sätt att fira. Förhoppningsvis hittar jag nått fint att köpa till mig själv. Kanske låter lite tragiskt, men jag klagar inte. Jag har ju fått så mycke fint redan. Och så måste jag ju passa på att köpa saker när jag väl har pengar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0