älta

Stan idag. Inget speciellt jag ska köpa, men jag är bara sugen på att göra nått. Måste få en paus från läsningen.

Åååh, jag blir så fruktansvärt less på mig själv ibland. Jag kan gå och älta saker hur länge som helst. Speciellt när det handlar om felsägningar och missförstånd. Jag ogillar verkligen när folk får för sig att jag menar nått illa med det jag säger eller gör. Aldrig att jag skulle vara kort eller dum mot folk jag känner. Det finns liksom inte. Då tänker jag ut en massa annat som jag kunde ha sagt och gjort istället, så det inte hade blivit så fel. Kommer ju såklart på en massa, men det är ju liksom för sent att göra nått åt det då.
Nu låter det ju som om det har hänt nått jättestort, men det har det verkligen inte. Det är det som är störigt. Det handlar egentligen bara om småsaker, som andra glömmer direkt.
Måste sluta upp med det här. Jag mår ju bara dåligt av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0