Ass too big

En tur till stan blev det idag.
Köpte voltaren gel för mitt knä. Hoppas det funkar!
Provade två par riktigt snygga byxor. Ett par svarta stuprörsjeans stl 26, som vanligtvis brukar vara lite stora, men seriöst... Jag fick knappt på mig dem! Galet! Såklart fanns det inte stl 27. Lovar att de hade suttit perfekt. Men men... Får kolla i Övik näste helg istället. Provade ett par byxor till. Mönstret och materialet var lite gubbyxaktigt, men de var liksom tajta hela vägen. Na jävulskt snyggt, men midjan var alldeles för hög. Kändes liksom inte bra, så det blev inte de heller.

På tal om nästa helg. Skulle ju hem till Övik på fredag, men planerna har blivit lite ändrade. Såg en affisch på stan idag där det stod att Deportees skulle ha releasefest för sitt nya album på lördag på Scharinska villan. Inträde 80 spänn. MÅSTE GÅ!!! Så jag åker ner till Övik på söndag förmiddag istället och så åker vi upp med flyttlasset på måndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0