Efterlängtat

Skola (13.15-16-00) Gick bra på seminariumet.
Träning (16.30-18.30) Men åååh va skönt!!! Lite snurrigt innan man hittat alla maskiner och så, men det var ett efterlängtat pass. Benen är sådär lagomt skakiga och överkropp och armar känns vääldigt tunga. Gött så in i helvete!
Mat (18.45-19.45) Var så jävla hungrig när jag kom hem, så jag svepte i mig en gainomax innan jag började med maten. Pyttipanna med stekt ägg och rödbetor. Men shit va gott det var!

Jojo, nu mår man man prima. Ska försöka njuta så mycket som möjligt av mitt vatten och det faktum att jag inte behöver läsa nått ikväll.

Skola - Träning - Mat
Ja, det är väl så det kommer att se ut framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0