Förberedelser

Haha! Tre killar står i detta nu utanför vårt fönster och försöker att laga en punktering. De har stått där i minst två timmar. Ska man måsta gå och hjälpa dem eller?!! =D Näää.. men de fick faktiskt låna mina "laga-punka-grejer". Det är iofs två fransmän och en tysk och man vet ju inte vad de har för traditioner i deras länder. Där kanske det är kvinnorna som lagar cyklar och sånt. Ha!

Nu har jag duschat och sprutat på mig lukta gott. Mm, jag vet, ute i god tid minsann. Men jag har inte klätt mig än och inte sminkat mig och inte fixat håret och inte käkat och... Shit! Jag har nog lite bråttom ändå. Vi ska ju fara vid 19. My my, vad jag kommer att frysa! Hoppas det inte är sån jättelång kö. Jag har ju bara mina svarta tights och den nyinköpta tröjan/klänningen på mig + skinnjackan förståss. Men om man ska vara fin får man lida pin, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0