Great!!

Haha! Jag har köpt en skinnjacka!! =D Min present till mig.

Gick in på Dixie bara för att kolla. Brukar aldrig gå in där för det är alldeles för dyrt för min börs, men jag tänkte, what the hell. Gick runt ett varv, sen såg jag att det hängde några skinnjackor i ett hörn. Kollade lite, men visste att de kostade alldeles för mycket. Japp, 1200 för en jävligt snygg. Men sen såg jag en ensam stackars jacka hängandes. Kollade lite snabbt på priset, 599, sen såg jag att det var en XS. Och det var den enda svarta jackan som fanns. Vadå ment to be?!! Provade och köpte.




Så var min dag gjord. Köpte även ett par svarta hängslen. Bra att ha liksom, inte för att mina byxor börjar bli för stora, tvärtom, men för att det är snyggt. =P

Nu ska vi snart gå och laga mat. Nudelwok med kyckling i sånna där wraps. Galet gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0