Handyman

Jajamän!! Nu har man fixat cykeln. Alldeles själv dessutom. Eller ja, Erik stod bredvid och assisterade. Sprang och hämta grejer och så. Jävligt glad är jag att vi kunde stå under tak, för det ösregnar verkligen.
Fan, va härligt det är att skita ner sig och greja. Tycker att det är lite konstigt att det nuförtiden inte finns så många "handymans". Alltså killarna kan ju inte snickra och meka och greja. What´s up with that?!! Datorer är det enda de kan liksom. Tur att man har farsan som kan allt sånt där. Är lite lik honom på det där sättet. Jag gör gärna saker som måste bli gjorda själv. Det blir alltid bäst då. Sådeså!

Moment 1 är nu avslutat. Redovisning och utvärdering idag. Imorrn börjar moment 2 och jag har just köpt två nya böcker på adlibris. Skulle få låna en av en klasskompis också.

Var på stan idag med Josefine. Vi kollade på träningsbyxor åt henne, men det fanns typ inga alls. Inget i hennes storlek iaf, men tillslut hittade hon ett par på Lindex. Jag köpte ett träningslinne på Stadium, "laga-cykeln-grejer" på Clas Ohlson, pärm på Åkerbloms och en röd tröja/klänning och ett halsband på Gina. Alldeles för mycke grejer egentligen, men va fan..

Följer nog med Erik till Anders ikväll. Filmkväll och mys. Måste ju passa när man inte har nått att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0