Hemåt

Nyss hemkommen från Iksu, eller jag har ju hunnit duscha...
Jävligt kul pass iaf! Nike Rockstar Workout Bollywood hette det. Lite likadant som Bodyjam, fast det var liksom bara en dans istället för två, så det gick lättare att få in i skallen hur man skulle göra.

Känns som om jag sitter på cykeln hela dagarna. Till skolan, hem, till iksu och hem igen. Men det är ju inte så långa avstånd. 10 minuter hit och dit, men det är inte kul att cykla när det regnar och blåser som det har gjort den här veckan.

Hem till tryggheten ikväll. Ska bli skönt att komma ifrån ett tag. Ta det lilla lugna med familjen. Ska dock läsa en bok, som jag kopierat upp på papper. Får inte min förrän på tisdag och vi ska ha läst ut den på fredag. Suuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0