Höstdag

Fin höstdag idag. Varit ute och gått, kickat lite boll, röstat för första gången, käkat upp det som var kvar av tårtan och varit och handlat.
Hem till Ume 18.30. Den här gången ska vi vara i tid. Fan, gruvar mig för att cykla hem från universitetet ikväll. Väskan är dubbelt så tung och det är bara uppför. Varnade Erik om att jag kommer att bli otrevlig och kanske lite grinig, men det går ju över...

Börjar inte förrän 15.15 imorrn, så jag tänkte träna innan skolan. Skönt. Det är alltid lite lugnare på förmiddan. Känner av knät mer och mer, men jag har bestämt mig för att inte klaga. Det hjälper ju inte precis. Jag fortsätter att träna på och förhoppningsvis blir det bättre. Styrketräningen ska väl hjälpa en del. Dessutom gör det inte så pass ont att jag inte kan träna. Det känns mest på kvällarna och när man har suttit stilla för länge.

Ha! Nästa gång jag kommer hem ska jag packa för att sedan flytta in i mitt egna lilla krypin. Längtar!!


Kommentarer
Postat av: Johannes

i duschen... spola lite extra varmt vatten på knät. Varje gång. Det brukar göra susen för mig.

2006-09-17 @ 21:09:38
URL: http://huns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0