Kvällen

Riktigt trevlig kväll!

På bussen in till stan hände det till exempel en rolig grej. Jag och Erik satt mittemot en kille i kanske 14-årsåldern. Han sitter och blåser bubblor med sitt tuggummi. Helt plötsligt råkar han spotta ut det. Han ser först väldigt förvånad ut och sen tittar han snabbt upp för att se om det var nån som såg. Jag bara tänkte "titta ner titta ner titta ner". Sen kollade jag på Erik och han satt också och försökte hålla sig för skratt. Sen efter ett tag gick det inte att hålla sig. Vi skrattade resten av färden. Det såg så jävla kul ut!!! =D

Vid 20 var vi på Scharinska. Bland de första där, så vi slapp betala garderoben, hehe. Köpte oss en öl och satte oss på lämpligt ställe för att spana på folk. Riktigt skoj. Tillslut var lokalen fylld till max och "förbandet" körde igång. Nån kille från Ume... Strax efter 23 körde Deportees igång. Riktigt bra live var de! Körde inte så många låtar men.. Det var iaf jävligt trångt och litet där vi stod. Såg nada, men hörde gjorde man ju. =)

Tog nattbussen 00.20 hem. När vi stod och väntade på den kom det först fram en skum gubbe och frågade mig om jag sålde ciggaretter (what?! ser jag ut som en storrökare eller?!) sen kom en tjej och frågade om närmsta matställe. Beskrev vägen till Max. Enda stället jag visste av. Ja, sen kom det såklart fram ett par som frågade mig om jag visste om bussen gick förbi Nydala. Jaa, svarade jag.
Va fan?! Stod det stämlat "Umebo" i fejjan på mig eller?

Nä, nu ska ta och krypa ner i sängen. Upp tidigt imorrn om jag ska hinna med bussen hem. Fan, måste packa. Äh, jag gör det imorrn bitti.
Lite bilder från kvällen: http://www.pixbox.se/pic_show_id4578993.html (den bilden och framåt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0