Lyrisk

Alltså, FAAAN va kul det  var idag på dansen!!! =D Två instruktörer och den här gången körde vi igenom hela koreografin. Kände att jag hade ett fånigt leende på läpparna hela passet igenom. Haha! Att man kan bli så lycklig av att träna. Ofattbart! Känslan som jag hade precis när jag gick ut från salen var den bästa på väldigt länge. Okej, jag fick ganska ont i knät mot slutet, men det kvittade. Jag hade jävligt skoj och det är det som räknas.

Va fan ska jag göra med all överskottsenergi nu då?!!
Tröök att fara och handla, men men, det måste göras.

Satan vad knät värker nu! Men jag är glad ändå =) Vet att jag inte borde dansa och hålla på om jag vill att knät ska bli bättre, men jag kan bara inte lägga av. Det får väl ta tid då. Det är ju bara att härda för sjutton!

Nu ska jag hoppa in i duschen, men först ta en titt på mina muskler i spegeln såklart, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0